11-я гарадская клiнiчная бальнiца
вул. Каржанеўскага, 4, Мiнск, 220108, Беларусь
Установа аховы здароўя
11-я гарадская клiнiчная бальнiца
вул. Каржанеўскага, 4, Мiнск, 220108, Беларусь
Паштовы адрас | вул. Мяснiкава, 39, г. Мiнск, 220048, Рэспублiка Беларусь |
Тэлефон "гарачай лiнii" |
+375 17 373-70-80 Кожны дзень з 9:00 па 17:00, перапынак на абед: 13:00 - 14:00 |
Факс | +375 17 222-46-27 |
Часы працы |
панядзелак- пятнiца: з 9:00 па 18:00 субота, нядзеля- выхадныя |
Інтэрнэт-сайт | www.minzdrav.gov.by |
Электронная пошта | kanc@minzdrav.gov.by |
Інфармацыя аб асабістым прыёме грамадзян | Арганізацыя асабістага прыёму і разгляд вусных зваротаў грамадзян кіраўніцтвам Міністэрства аховы здароўя і намеснікамі Міністра |
Міністэрства аховы здароўя адкрыла эксперыментальную віртуальную прыёмную – @by_minzdrav_bot у Telegram.
На ўсе абгрунтаваныя і канкрэтныя заявы грамадзян па пытаннях аказання экстранай медыцынскай дапамогі, якія датычацца выратавання жыцця пацыента ў бальніцы або ў паліклініцы, тут адрэагуюць аператыўна.
Чат-бот даступны кругласутачна: дасылаць можна відэапаведамленне, фота ці тэкст.
Важна: гэты чат-бот не ставіць дыягназы і не прызначае лячэнне, дадзены чат не замяняе гарачую лінію Міністэрства аховы здароўя і адзіную (інтэграваную) рэспубліканскую інфармацыйную сістэму ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб обращения.бел.
Гэты чат - аператыўны рэсурс для хуткага рэагавання ведамства на экстраную сітуацыю.
Паштовы адрас | вул. Мяснiкава, 39, г. Мiнск, 220048, Рэспублiка Беларусь |
Тэлефон "гарачай лiнii" |
+375 17 373-70-80 Кожны дзень з 9:00 па 17:00, перапынак на абед: 13:00 - 14:00 |
Факс | +375 17 222-46-27 |
Часы працы |
панядзелак- пятнiца: з 9:00 па 18:00 субота, нядзеля- выхадныя |
Інтэрнэт-сайт | www.minzdrav.gov.by |
Электронная пошта | kanc@minzdrav.gov.by |
Інфармацыя аб асабістым прыёме грамадзян | Арганізацыя асабістага прыёму і разгляд вусных зваротаў грамадзян кіраўніцтвам Міністэрства аховы здароўя і намеснікамі Міністра |
Міністэрства аховы здароўя адкрыла эксперыментальную віртуальную прыёмную – @by_minzdrav_bot у Telegram.
На ўсе абгрунтаваныя і канкрэтныя заявы грамадзян па пытаннях аказання экстранай медыцынскай дапамогі, якія датычацца выратавання жыцця пацыента ў бальніцы або ў паліклініцы, тут адрэагуюць аператыўна.
Чат-бот даступны кругласутачна: дасылаць можна відэапаведамленне, фота ці тэкст.
Важна: гэты чат-бот не ставіць дыягназы і не прызначае лячэнне, дадзены чат не замяняе гарачую лінію Міністэрства аховы здароўя і адзіную (інтэграваную) рэспубліканскую інфармацыйную сістэму ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб обращения.бел.
Гэты чат - аператыўны рэсурс для хуткага рэагавання ведамства на экстраную сітуацыю.