Лого

11-я гарадская клiнiчная бальнiца

вул. Каржанеўскага, 4, Мiнск, 220108, Беларусь

Гарачая лiнiя
+375 17 242-44-53
Служба даведак
+375 17 225-88-52
Служба адно акно
+375 17 225-88-27
Кабiнет платных паслуг
+375 17 225-88-52
Рэгістратура экстраная
+375 17 225-88-02
Рэгістратура планавая
+375 17 225-87-10
Тэлефон даверу
+375 29 303-86-18
Нумар па пытаннях хатняга гвалту (гвалту ў сям'і)
8 (801) 100-16-11
logo

Установа аховы здароўя

11-я гарадская клiнiчная бальнiца

вул. Каржанеўскага, 4, Мiнск, 220108, Беларусь

Гарачая лiнiя
+375 17 242-44-53
Служба даведак
+375 17 225-88-52
Служба адно акно
+375 17 225-88-27
Кабiнет платных паслуг
+375 17 225-88-52
Рэгістратура экстраная
+375 17 225-88-02
Рэгістратура планавая
+375 17 225-87-10
Тэлефон даверу
+375 29 303-86-18
Нумар па пытаннях хатняга гвалту (гвалту ў сям'і)
8 (801) 100-16-11
Заглушка

Звароты грамадзян и юрыдычных асобаў

...
Звароты грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў, а таксама юрыдычных асоб разглядаюцца ў адпаведнасці з патрабаваннямі Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г. № 30-З "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб".

Паводле закону падача ў дзяржаўныя органы і іншыя дзяржаўныя арганізацыі электронных зваротаў і атрыманне адказаў (апавяшчэнняў) на іх ажыццяўляецца толькі праз дзяржаўную адзіную (інтэграваную) рэспубліканскую інфармацыйную сістэму ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб.

 Доступ карыстальнікаў да сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў забяспечваецца праз сайт у глабальнай камп'ютарнай сетцы Інтэрнэт па адрасе https://обращения.бел.

Каб пачаць работу звяртаючаяся асоба павiнна прайсцi рэгiстрацыю праз спецыядьную рэгiстрацыйную форму на старонцы интернет-сайта https://обращения.бел/register;


...

Звароты грамадзян и юрыдычных асобаў

Звароты грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў, а таксама юрыдычных асоб разглядаюцца ў адпаведнасці з патрабаваннямі Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г. № 30-З "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб".

Паводле закону падача ў дзяржаўныя органы і іншыя дзяржаўныя арганізацыі электронных зваротаў і атрыманне адказаў (апавяшчэнняў) на іх ажыццяўляецца толькі праз дзяржаўную адзіную (інтэграваную) рэспубліканскую інфармацыйную сістэму ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб.

 Доступ карыстальнікаў да сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў забяспечваецца праз сайт у глабальнай камп'ютарнай сетцы Інтэрнэт па адрасе https://обращения.бел.

Каб пачаць работу звяртаючаяся асоба павiнна прайсцi рэгiстрацыю праз спецыядьную рэгiстрацыйную форму на старонцы интернет-сайта https://обращения.бел/register;